söndag 27 januari 2008

Min egen blogg

Jag är så velig. Har länge velat börja blogga, men inte kunnat bestämma mig för var jag skall lägga bloggen eller vad den skall heta. Alla bra namn som jag kom på var upptagna. Och min fantasi på att komma på käcka namn kanske inte är bäst. Men, som du ser, jag kom till slut på ett. Solbruden är en av mina favoritväxter i min älskade trädgård. När allt annat börjar ge sig för hösten, då börjar den blomma så fint.

Jag har blivit så inspirerad av många bloggar de senaste två åren. Hoppas att någon skall tycka att det är kul att läsa om vad jag gör.

Jepp, det var mitt första inlägg. Det kommer förhoppningsvis fler...

1 kommentar:

Annika Christensen sa...

Tycker verkligen att du skall testa att blogga. Du får många trädgårdsvänner må du tro.Om du vill kan jag tipsa om några underbara trädgårdbloggare.
Ha det gott och jag ser framemot ett inlägg.
Annika